poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Romantyczne klimaty - WŁOSKIE SUKIENKI NA LATO



images.asos-media.com Boohoo

Nie wiem, czy zauważyliście, że w naszej szerokości geograficznej letnie sukienki to zbytek, wydawałoby się - coś absolutnie niepotrzebnego, bo przecież lato trwa tylko parę miesięcy. O wiele rozsądniej byłoby zaopatrzyć się w jeansy, koszulki i skarpetki - banalne to, nie powiem, ale przynajmniej praktyczne, najpewniej przyda się o każdej porze roku. Chociaż... jestem pewna, że przyznacie mi rację - letnie sukienki są tak romantyczne, że trudno się bez nich obejść, nawet jeśli większość roku spędzają na dnie szafy. 


SUKIENKOWE TRENDY  2017

Podejrzewam, że tego lata połowa (jeśli nie więcej) mieszkanek Mediolanu ma w swojej szafie przynajmniej jedną długą sukienkę, to po prostu wakacyjny hit. 

Właściwie nie jest to nic nowego, powiewne nakrycia ala Jane Austen obecne są na włoskich ulicach od lat. Mam jednak wrażenie, że tego lata przybyło im na lekkości, przezroczystości  i zwiewności, a kolory przybladły aż do delikatnych pasteli. 

Jeśli dodamy tu jeszcze wzór kwiatowy, troczki na ramionach, kilka marszczeń, falbanek i wstążek, otrzymamy kwintesencję tego, co ostatnio we Włoszech najmodniejsze. 

vogue.it
Luisa Beccaria


vogue.it

Luisa Beccaria


W tym sezonie bez dwóch zdań króluje błękit. I dobrze, w końcu większość mieszkańców Półwyspu Apenińskiego nie wyobraża sobie wakacji bez morza. Coraz częściej projektanci proponują nam też odkrywanie ramion (wiązane ramiączka rodem z lat osiemdziesiątych czy też kroje "po przekątnej", gdzie dla odmiany odkrywa się tylko jedno ramię). 


impulsemag.it
Tory Burch


diredonna.it
Chloé


s-media-cache-ak0.pinimg.com
 Elisabetta Franchi

Wydłużają się dekolty czy też góra szyta jest na wzór koszuli z kołnierzykiem. Talia zazwyczaj podkreślona paskiem albo wszytą w sukienkę gumką. Dopełnieniem będą eleganckie obcasy lub - jak kto woli - delikatne sandałki.


static.stylosophy.it
Luisa Beccaria

Biżuterii brak, chociaż ja osobiście do tych błękitności najchętniej dodałabym delikatne srebrne kolczyki - łańcuszki, które zawsze fantastycznie wydłużają i podkreślają linię szyi i ramion. I co dalej? No chyba już tylko romantyczny spacer... :)



Cafeweb.it
 Chloé



13 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczne sukienki :)

PurpurowyKsiezyc

Nerina pisze...

Rzeczywiście, ja też uważam, że są słodkie! :)

Kamila pisze...

Bardzo fajne stylowe są te kreacje mi się bardzo podobają.

Nerina pisze...

:)

Ania pisze...

Super są te stroje bardzo fajny klimat włoski super są te kreacje na lato bardzo fajne może sobie kupie coś w tym klimacie.

Brendi pisze...

Ta pierwsza kreacja czerwona bardzo mi się podoba super jest. Podoba mi się bardzo. Na następny rok podobną kreacje zamierzam sobie kupić.

Neness pisze...

Bardzo fajne są te kreacje na prawdę jak na sezon letni to wygląda to super. Jak najbardziej jestem na tak

Nerina pisze...

Dziewczyny, a ja już tęsknię za latem...

warszawa salon fryzjerski pisze...

bardzo mi się podoba cały zestaw sukienek, w upalne dni nie wyobrażam sobie chodzić w czymś innym :D

forhim pisze...

Wspaniałe stylizacje:) Czekam na więcej takich sesji, świetnych swoja drogą.

Anna pisze...

Super ! Te sukienki bardzo długie mi się podobają. Idealnie to wszystko się zgrywa, podoba mi się ten Włoski styl.

BarAction pisze...

Super ! Powiem szczerze że mi się bardzo podoba ta kreacja.

Laconga pisze...

Bardzo mi się podoba styl tych kreacji :)